Miklagard Social Club

Miklagard Social Club passer for deg som har golf som lidenskap og interesse for mat og vin i kombinasjon med hyggelig og sosialt samvær. Vi arrangerer spennende medlemskvelder i og utenfor golfsesongen.

HVA ER MIKLAGARD SOCIAL CLUB?

Miklagard Social Club er en åpen medlemsklubb for (maksimum 72) aksjonærer/medlemmer i Miklagard Golf som er glad i mat og vin og som ønsker en sosial møteplass der man kan smake, lære, stifte nye bekjentskaper og ha det hyggelig sammen. Det kreves ingen forkunnskaper og det er ingen møteplikt, men du må være over 20 år.

INFORMASJON OM MIKLAGARD SOCIAL CLUB

Innmeldingsavgift: kr. 500,- (glass med logo, pin og jakke-emblem)

Medlemskontingent: kr. 500 pr år.

Kostnad per arrangement: Fra kr. 200-800 per person, avhengig av tema og råvarer.

Send innmelding pr epost med navn, adresse, telefon, medlemsnummer i golfklubben og din e-post adresse til emardonk@gmail.com. MSC har egen lukket Facebook gruppe (Miklagard Social Club) så be om å følge denne og hold deg oppdatert på hva som skjer.

PROGRAM 2022:

Fredag 22. april – Inndor Golf & Social Club

Miklagard Social Club inviterer til et morsomt arrangement på Champion Indoor Golf på Dal med instruksjon, konkurranser og musikk fra kl 18.00.

Onsdag 25. mai – 9 & Dine

Miklagard Social Club inviterer til sesongens første «9 & Dine». Tee off 9 hulls turnering fra kl 16.00 og runden avsluttes med et måltid og medlemskveld i klubbhuset.

Lørdag 11. juni – Sommerturnering og skalldyr på klubbhuset

Lørdag den 11. juni inviterer vi til Sommerturninger og vi spiller 18 hulls turnering og avslutter med skalldyr og sommerfest på klubbhuset, tee off fra kl 16.00.

Fredag 26. august – 9 & Wine

Vi sparker i gang høstens program med «9 & Wine» fredag 26. august. Tee off 9 hulls turnering med tee off fra kl 16.00 og runden avsluttes med et måltid og medlemskveld i klubbhuset.

Torsdag 29. september – 9 & fårikål

I tradisjon tro møtes vi siste torsdag i september, den 29. september som er Fårikålens dag. Vi har tee off fra kl 16.00, 9 hull. Etter runden blir det Fårikål og klubbkveld på klubbhuset.

Fredag 2. desember – Julebord

Den første fredagen i desember julebord på Lily Country Club eller klubbhuset avhengig av kapasitet fra kl. 19.00.

Påmelding, menyer og priser, startavgift etc.:

Følg med på lukket Facebook gruppe for Miklagard Social Club for detaljer om hvert arrangement, kuvertpriser, påmelding og betaling etc.